Samomasaža rolerom – put do zdravlja

05 Aug | Masaža,Sportske teme | Marko Ćurčić

  1. Potkolenice:

    Imate bol u kolenu? Bol u člancima i potkolenicama? Definitivno treba da rolate mišiće prednje lože potkolenice! Ovo je dosta jaka grupa mišića tako da za to trebate koristiti tvrde loptice, ali možete postići i rolerom. Sedite sa savijenim kolenom ispred sebe i držeći lopticu obema rukama i počnite da rolate mišiće prednje i spoljne strane potkolenice i iza kolena. Ne rolajte po kosti! Alternativa je da se mesnatim delom potolenica naslonite na roler dok se deo težine tela preuzme na ruke. Lagano valjajte potkolenice po roleru i nemojte zaboraviti da se zadržite na bolnim mestima dok bol ne popusti.

Samomasaža prednje lože potkoleniceSamomasaža prednje lože potkolenice

  1. Stopalo:

    Ukoliko imete Plantarni fasciitis, ovaj pokret je obavezni deo vaše terapije. Ako nosite cipele po ceo dan redovno rolanje tabana lopticom je nešto na čemu će vam vaše telo biti veoma zahvalno zato što se bilo koja napetost u stopalima može reflektovati na ostale delove tela. Iz ličnog iskustva vam mogu reći da samo 3 minuta rolanja tabana lopticom na kraju napornog dana kada sam veći deo dana proveo na nogama mi vrate osećaj lakoće i svežine u nogama. Nagazite tabanom na tenisku lopticu i valjate je oslanjajući se sa onoliko pritiska koliko vam je ugodno od pete do prstiju i naravno zadržite pritisak na bolnim mestima. Probajte, uživaćete!

Samomasaža stopala

  1. Podlaktice:

    Mnoge aktivnosti u toku dana zahtevaju upotrebu ručnog zgloba u neprirodnim položajima što može dovesti do bola u regiji ručnog zgloba, lakta, pa čak i ramena zbog napetih mišića podlaktice. Da li osećate bol u predelu ručnog zgloba kada radite sklek, ili stoj na rukama? Vi ste savršeni kandidat za rolanje podlaktice! Mišiće podlaktice funkcionalno delimo na fleksore i ekstenzore i obe grupe možemo rolati lopticom, ili rolerom. Postavite lopticu ispod lakta dok drugom rukom pritiskate podlakat. Krenite sa laganim kružnim pokretima rolanja ka ručnom zglobu zadržavajući se na napetim mestima. Takođe možete probati tehniku kontrakcije i relaksacije tako što ćete pomerati ručni zglob na gore, ili dole u zavisnosti od grupe mišića koju rolate kada naiđete na osetljive tačke, ili stiskanjem i otvaranjem pesnice. Time ćete pomoći loptici da prodre dublje u mišić. Ne gubite vreme na mestima koja nisu bolna, već potražite i posvetite se osetljivim tačkama.

Samomasaža podlaktica

Komentari

komentara

Strana: 1 2 3 4 5 6